5 Nisan 2015 Pazar

2014 || UYGUN FİYATLI FAVORİ ÜRÜNLERİM

O



    Herkese yeniden merhaba ! Nasılsınız , iyi misiniz ? Ben çok iyiyim . Bugün hem bir gelişme hemde uzun zamandır yazmadığım bir blog yazısını yazıyorum . Biliyorsunuz ki kısa zaman önce en yakın arkadaşım ile bloğumu birleştirmiştim , fakat bir nedenden ötürü artık tek yazmaya devam ediyorum . Ayrıca uzun zamandır bozuk olan makinemde geldiğine göre vur patlasın çal oynasın diyelim .Yazımın içeriğine gelecek olursak bugün sizlere ; uzun zamandır kullandığım uygun fiyatlı favoriler ve kısa zamanda favorim olan uygun fiyatlı ürünler hakkında bigiler vereceğim , nerede ne kadara satıldığını söyleyeceğim . Dilerseniz başlayalım .



1. FLORMAR CARE4LIPS













Bu ürün birkaç hafta önce Flormar tarafından piyasaya sürüldü ve EOS lip balmlara benzetildiği için büyük ilgi çekti . Biliyorsunuz ki EOS lip balmlar henüz Türkiyede olmadığından Eos isteyen kişilerin yarısı Flormarın bu ürününü denemek istedi , bunlardan biride benim . Aslına başta bu ürün hakkında ön yargılarım vardı çünkü MarmaraPark AVM ' deki Flormar standında ürünü denedim ama istediğim sonucu alamadım fakat birkaç gün önce Taksim / İstiklal caddesindeki flormara girdim ve almaya karar verdim . Koku yönünden ilk önce açık pembeyi denedim yoğun bir şeker kokusu vardı diye almadım . Krem renginide aynı şekilde yoğun kokusundan dolayı almadım . Fakat yeşili yani elmalıyı , turuncuyu yani portakallıyı çok beğenmiştim . Maviyi neden aldım bilmiyorum . Orada mavinin kokusu güzel gelmişti fakat eve geldiğimde mavidede yoğun , ağır bir koku vardı. Şuan keşke elmalıyı alsaydım diyorum . Ürün gerçekten çok başarılı , gece sürüp sabah kalktığımda bile sıcaklığını hissettim . Gerçekten dudaklarımı aşırı yumuşattı . Benim dudak sorunu yaşadığımı ve dudaklara önem verdiğimi bilmenizi isterim . Dudak sağlığına gerçekten çok önem veriyorum . Mesela benim dudaklarım o kadar kuru ki dudağıma ruj süremiyorum . Sürdüğüm zamanda banyoya gidip aldığım bir diş fırçasıyla dudaklarımı fırçalayarak ruj sürüyorum . Gerçekten iyi ve bakımlı dudaklara sahip olanlara imreniyorum .Ürün sonuç olarak çok ama çok başarılı ...


2 . ESSENCE GEL TİNT 




Ürün çok hafif bir renk veriyor . Bir kaç hafta önce Real marketten 3 TL gibi komik bir fiyata almıştım . Gerçekten çok kalıcı . Bazen makyajın yasak olduğu okuluma giderken sürüyorum ve kimse birşey anlamıyor . Ayriyetten eve gelince hala geçmemiş oluyor , gerçekten bu ürüne bayılıyorum . Benefit Benetint e benziyor . Yapısı muhteşem . Kokusu , tadı . İster istemez tad sahibi oluyorum :)) . Hafif bir dokusu var başta yapış yapış fakat sonradan ağırlık yapmayarak yapış yapışlık gidiyor . Ben bu ürünü yanaklarımada uyguluyorum ve dudağımda aldığım mükemmel sonucu yanağımdada alıyorum . Elim yardımıyla yanağıma değdirdiğim ürünü yayıyorum . Yapma veya allık gibi değilde daha çok utanmışcasına bir pembelik oluyor . Gerçekten tam anlamıyla bu ürün HA - Rİ - KA ...



3. WET  N WILD LİPSTİCK ( JUST PEACHY )





Bu ürün kısa zamanda herşeyim oldu . Aslında Mac in Kinda Sexy adlı rujunu istiyordum fakat Mac de okadar güzel çeşit , değişik renk ruj varken hemen hemen her markada aynı ton gibi olan Kinda Sexy i alamazdım . Zaten yakın zamanda kotamı aşıp o kadar alışveriş üstüne birde Mac Morange adlı ruju almayı düşünüyorum . Neyse bu ürüne gelecek olursak  indirimde ürün 6 . 50 TL yken ben indirimsiz olarak Gratisten 9.90 TL ye aldım . Ürün mat  ve kuru  , altına illa bir nemlendirici sürüyorum . Altına sürdüğüm nemlendirici bu ürünle aynı gün aldığım Flormar Care4lips . Gerçekten güzel , mükemmel ve uzun zamandır istediğim bir renk . Çok canlı . Bir yandan Mac Kinda Sexy adlı ruja benzerken bir yandan da rengi değilde duruşu Mac Morange adlı ruju  andırıyor . Bu ruja bayıldım , en yakın zamanda bu serinin farklı renklerinide alacağım . Kim bilir belki sizede alır bir çekiliş yaparız , ne dersiniz ?


4 .  ESSENCE LIPLINER / ( 12 WISH ME A ROSE )

Bu ürün hakkında pek bir şey söylemeye gerek yok . Ben zaten Essence in dudak kalemleri ve göz kalemlerine bayılıyorum . Dudak kalemleri çok kalıcı . Birgün Olivium adlı  bir AVM de Gratise girerek kırmızı dudak kalemini denemek amacıyla elime sürmüştüm fakat alamamıştım çünkü kalemin etrafı yapış yapıştı . Eve geldim duş alarak yattım ve sabah okula giderken bir baktım hala sürdüğüm kalem azda olsa elimde duruyordu , şaşırdım . Sürümü rahat . Essence in dudak kalemlerine bir şans verin derim ben . Gratislerde 2.50 TL ye bulabilirsiniz.


5. AVON GLIMMERSTICK DIAMONDS  / ( SUGAR PLUM & SPARKLING SILVER )





Bu ürüne gerçekten bayıldım . Aşırı pigmentli ve Avonun diğer ürünlerine nazaran çok başarılı ve pigmentasyonu çok yüksek . 6.50 TL gibi bir fiyatı var , hemen hemen tüm Avon katologlarında bulunuyor . Günlük olmasada kalem gibi çekip bir fırça yardımıyla dağıttıktan sonra o buğulu görünüm gerçekten mükemmel ...


6. ESSENCE LONG LASTING EYE PENCIL / ( BLACK FEVER 01 )





Bur ürün hakkında da pek birşey söylemeye gerek yok . Benim gözümde hatta gözümün alt tarafında ve içinde en fazla süre kalan , yoğun siyahlığını geçen saatlere rağmen kaybetmeyen tek kalem . Gratislerde 3.50 TL ye bulabilirsiniz .


7.  ESSENCE  THE LASH CURLER MASCARA 



Bu mascara çok kullandığım maskaralardan biri . Yok gibi olan dümdüz ve hacimsiz kirpiklerimi kıvırıyor fakat tek eksi yönü çok ıslak olup geç kuruması . Bunun haricinde yoğun siyahlığı , uygulanışı , rahatlığı , kıvırması ve ambalajı ile beni büyüledi :)) ...


8. WET N WILD  FAR PALETİ  / ( POSTER CHILD ) 
 





Bu ürün ile sevgili Görkem Karman ın '' Deneme 1 - 2 '' adlı video serisinin birinde tanıştım . Görkem Karman videoda Crease isimli koyu pembe rengi uyguluyordu . Rengin ilk katta verdiği rengi çok sevdim . Zaten videoyu izlemeden birkaç gün önce WET N WILD  markası Türkiyeye sadece Gratislere gelmişti . O sırada Gratiste tüm ama tüm ürünlerde % 50 indirim vardı . Bende bu fırsatla hemen kaptım bir tane . İyikide kapmışım . Ürünü neredeyse gece , gündüz , her makyajımda kullanıyorum . Sadece Browbone isimli açık pembe ile Eyelid isimli parlak , biraz daha koyu pembe göründüğü kadar renk vermiyor . Onun haricinde ürün MÜ - KEM - MEL ...


9 . WET  N WILD MEGA CLEAR ŞEFFAF JEL MASCARA
 




Ben aslında Essence in jel kaş sabitleyici maskarasını kullanıyordum fakat ülkemizde ne yazık ki Essence in kaş maskarası mağazalara geldiği gibi bitiyor . Essence kaş mascarasının Gratis in Şaşkınbakkal semtindeki bir şubesinde bulunduğunu öğrendim fakat gitmeye fırsatım olmadı ve Youtube da videolar izlerken Şule Karaok u uzun zamandır izlemediğim düşüncesiyle kanalındaki videoları izlemeye başladım , aa ne göreyim , Essence ve Wet N Wild markalarının kaş sabitleyici maskara karşılaştırması . Gönlüm Essence den yana ama Wet N wild de bir seçenek . Bu sefer hiçbiryerde Wet N Wild in kaş maskarasını bulamadım fakat Flormar Care4lips ve Wet N wild ruju almaya gittiğimde Taksim/ İstiklal Caddesindeki Gratiste ürünü görüp attım sepete . Fiyatı 9 . 90 TL . Ürünü beğendim fakat mükemmel değil . Sürdüğünüzdeki ıslak görünüm geç kayboluyor . onun haricinde kullanılabilir , iyi bir ürün . Böyle jel şeffaf mascaralar hakkında ki tavsiyem ise okulunuzda makyaj yasaksa rimel olarak sürebilirsiniz ve kontrol bile olsa kimse anlayamaz  :)))) ...



10 .  MAYBELİNE COLOR SHOW OJE / ( URBAN TURQUOISE )








Bu ojeyi ablam bana uzun bir süre önce almıştı fakat rengini beğenmediğimden dolayı hiç sürmedim . Birkaç hafta önce ojelerimi ayıklarken bu ojeyi denedim . Gerçekten hayatımda ilk defa tek katta bukadar yoğun ve tam anlamıyla şişedeki rengi veren bir oje kullandım . Sonuç olarak MÜ - KEM - MEL ...  ( Fiyatını bilmiyorum .)


   Beğendiyseniz bloğumu takip edip beni mutlu edebilirsiniz ☺
☟ Bana ulaşmak için☟
❀ instagram: @yourfaceismyworld2

 


2 yorum:

  1. essencenin göz kalemini blog yazılarında çok görüyorum bu aralar ama ne yazıkki gratiste hiç dikkatimi çekmemiş yaa :) geç olsun güç olmasın artık alma vakti gelmiş demektir takibindeyim senide bloguma beklerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hemen bloğuna gidiyorum bu arada essence in göz kalemlerinden mutlaka bir tane edinmelisin 😊

      Sil